Cand ceata se risipeste...(fragment)
                                    de Stemate Daria

"   -Vezi tu, multe lucruri sunt in viata noastra; lucruri pe care, pur si simplu nu le vrem acolo...iar..multe lucruri pe care le-am vrea, lipsesc! Tine minte insa.....Dumnezeu nu-ti va lua niciodata un lucru fara sa se asigure ca vei primi altceva cu adevarat folositor; tu nu esti fericita pentru ca nu ai familia alaturi .....dar ai niste prieteni minunati care-ti sunt alaturi atunci cand plangi si te simti singura.Nu gresi si nu-i indeparta vreodata pe motivul ca ai gasit pe cineva care te intelege cu adevarat....nu vei mai gasi pe nimeni care sa-i inlocuiasca; nu face aceleasi greseli pe care eu...eu le-am facut!
   - Dar....domnule...ce vi s-antamplat?
   - Nu face aceleasi greseli,Nadia..... altfel...uite: vei evita trecutul cum o fac eu acum....Oh! Si trecutul ar trebui sa fie asa de fericit sa te faca sa zambesti! Ai grija de prietenii tai...pentru a-i construi viitorului un trecut de care sa-ti fie dor,nu frica.....  "
                                                           


                                                                                                                

Comentarii

Postări populare