Vad verde...

   Vad verde....da..il vad peste tot...;peste tot printre cladirile inalte,arogante dar atat de triste si plangarete! Vad verdele...vad verdele pe care iarba ingalbenita de caldura nu vrea sa-l mai arate;verdele pe care campiile intinse l-au pierdut sub niste case; case care se vor somptuase dar care sunt in realitate doar niste anomalii pe iarba acum disparuta,niste pete pe frumosul invelis care ne-a nascut; din care am luat fiinta!
  Vad verde....da...il vad peste tot...; peste tot in mintea mea,in sufletul meu.....vad dorinta aceea nebuna de a vedea mai mult spatiu curat,mai multa puritate....Ah! Cat vreau sa vad verdele acela care imi inspira atata siguranta....atata stabilitate; acel sentiment cand ma intind printre fierele catifelate si le inspir parfumul proaspat de....atat de proaspat plin de roua....atat de proaspat de parca s-ar naste in fiecare secunda pentru mine,pentru a-mi oferi mie acea unica placere de a vedea verde!!!
   Vad verde....da...il vad peste tot...;peste tot unde nu e; peste tot unde vad beton....unde vad sticla. Vad atata verde; as putea vedea atata verde...Nu-l mai vede nimeni???

Comentarii

Postări populare