Online..ce situatia lu' peste?

Pfiuuuu....n-am mai scris de ceva timp...si imi pare rau; tare - tare rau...
Nu o sa fie unul din articolele acelea pline ca niste bureti din care se scurg idei si emotii,ci un simplu text (aproape argumentativ) prin care  voi incerca sa-mi motivez absenta...spun ca '' voi incerca'' deoarece scriu de pe o tableta minuscula la care ma chinui sa gasesc diacriticele..dupa cum se vede fara succes.. nu e a mea. Am reusit cumva sa-mi conving sora mai mare ca o sa ma ia o tornada, o sa ma manance nush' ce animal de vie etc.. daca nu o sa scriu ''AZI'' pe site-ul pe care-l numesc cu obraznicie 'blog'.
 Mi s-a dus computer-ul..nu pe Apa Sambetei, ci impachetat in balcon cu tot cu netul lui de sarma.. adevarul e ca m-a dezamagit putin; ma asteptam sa functioneze ceva mai mult decat 3-4 luni...dar a murit mai intai monitorul si apoi,solidara, a dat coltu' si unitatea centrala (sper ca asa se numeste)...mare jale pe mine - am stat in pat si am scris toata ziua articole peste articole, gandindu-ma cui sa le mai dau? Cine sa le mai citeasca? Am inceput sa caut o solutie in capul asta al meu plin numa' cu probleme si..ce sa vezi? nu am reusit s-o gasesc nici pana astazi; astazi cand ma uit la ceas si vad cum imi expira ora de navigat online...inca 5 minute si...tre' sa plec.
Dar ne vedem peste inca o luna ( sau doua) cand o sa fac rost din nou de chestia asta la care scriu foarte incomod...dar promit ca o sa fie unul bun!
...

Comentarii

Postări populare