Bogata lumii!

Dacă aș avea corpul gol, dar capul plin de gânduri, aș fi fericită.
Dacă aș fi capabilă să am propriile idei, nu m-ar interesa că lumea îmi vede sânii.
Dacă nu aș mai avea nimic; dar nimic și absolut nimic, însă aș vedea cu ochii minții totul, aș fi gata să jur că altceva nu-mi trebuie.
Dacă mi s-ar lua, printr-un absurd care nu mai e demult absurd în secolul XXI, totul...însă mi s-ar lăsa capul pe umeri și mințile întregi, aș răsturna lumea cu energia mea.
Dacă toți bărbații înfometați ar putea să-mi devoreze din priviri trupul pentru că nu aș mai avea haine, și mi s-ar îngădui să-mi folosesc intelectul - aș alerga și m-aș simți bogată.
Bogata lumii!!
Eu am citit - am trecut asta pe cartea mea de vizită ca pe un lucru important, alături de faptul că m-am născut. Eu am citit mult și pot să râd de voi acum cât vreau - eu pot: am capacitatea asta!
Eu am studiat și am devenit deșteaptă.
Eu am învățat și am devenit inteligentă.
Eu am trăit și am devenit creativă.
Eu am creat și am devenit un geniu.
Eu am făcut lucruri la care lumea exclama: ”Ești genială!” și am devenit mai bună.
Așa mi-am îmbogățit creierul - așa l-am mobilat: cu gust.
L-am umplut cu Shakespeare, Napoleon, Barnave, Faublas și Polidori - și nu doar ca să fie admirat...ci ca ceea ce iese de acolo, să iasă educat, matur, înțelept.
Eu mi-am salvat neuronii, iar cei care au murit, nu au făcut-o degeaba.
Știu...o să crezi că sunt mândră și că spun asta dintr-un impuls puternic al lăudăroșeniei. În fapt, este vorba doar despre o înțelegere incompletă a termenilor..
Am spus că am devenit geniu și deja te-ai gândit că pot rezolva nu știu ce calcule complicate...
Dar eu am devenit geniu doar pentru că am creat și am citit. Cu ochii în sus la Dumnezeu, le-am făcut pe-amândouă..și continui încă.
Astfel spun... ia-mi totul și lasă-mă în frig; lasă-mă săracă, așa cum m-am născut..
Dar te previn...eu am credință-n inimă și capul plin cu gânduri mai mult sau mai puțin ordonate.
Așa sunt eu..bogata lumii! Auzi?
Bogata lumii!

Comentarii

Postări populare