Cea mai nefericită curvă

 Te-am urmărit cu ochii de la fereastră să văd când intri și când ieși de pe scară. În apartament nu pot să văd pentru că, în ciuda faptului că blocurile sunt foarte apropiate, tu stai ”pe spate”. Te urmăresc de o vreme acum, să știi - sunt obsedată cu mersul tău egal,încălțat în pantofi eleganți tot timpul. Sunt obsedată de tine, ceea ce, în mod logic mă face pe mine nebună...nu,dragul meu: mă face nerăbdătoare.
 Stau la geam și mă fâțâi de pe o talpă pe alta, țintind ușa din metal a scării ”B”. Dar hai odată! Azi sunt curioasă cu ce femeie vii: ieri a fost una roșcată și cam vulgară comparativ cu restul damelor pe care le-ai adus pe scara aia. Bănuiesc că e o curvă pe care ai luat-o de la pod în trecere: bănuiesc de altfel că aproape toate sunt. Au mai fost și câteva colege de birou - asta mi-am dat eu seama după micile detalii; cu inteligența mea superioară.
 Ești o prostituată tristă,dragul meu. Ești o prostituată care lucrează ieftin - una în costum negru și cravată corect spânzurată la gât: că e neagră,că e gri..ce mai contează? Tot spânzurat ești..
 Aha,uite: te văd! Azi ești cu blonda asta pe tocuri: are ruj roșu. Știi ce? Eu sunt sigură că nu le săruți pe gură -știu eu cumva că e legea ta nescrisă să nu te implici emoțional cu nimeni.
 Te cred.
 Eu le văd intrând rujate și ieșind la fel o jumătate de oră mai târziu. O jumătate de oră?!
 Fără timp pentru îmbrățișări, vorbe dulci sau împărtășirea problemelor de peste zi. Tu pur și simplu îți verși frustrarea și le lași să plece, dându-le bani sau nu...
 Dar ce curvă tristă ești! Ce vârstă ai? Care e locul de muncă care te face să te îmbraci așa scump? Cine este mama ta? Tu ești mândru de tine?
 Nu te judec...însă mâine eu voi coborî la scara mea și voi sta pe băncuță cu un pahar de limonadă în mână. Îl voi bea. Tu vei ajunge și mă vei aborda: ”Ne cunoaștem?” - așa o să mă întrebi...Eu nu te judec, o spun din nou, dar cu toată tristețea ta pe fața mea, o să-ți arunc: ”Ești o curvă,dragul meu - cea mai nefericită curvă!”.

Comentarii

Postări populare