Nebunie scrisa pe coperti

    Literatura....lucrul,actiunea....esenta care ma tine in viata! Nu am vrut eu sa se intample asa; nu am vrut eu ca ea sa domneasca! Nu! Eu doar...nu stiu ..am gasit-o odata acolo in inima mea si am bagat-o in seama! Poate nu ar fi trebuit dar....acum ma bucur ca e asa si nu altfel....
    Multi ma considera o ciudata; si multi mi-o spun crezand ca ma ranesc... dar nu! Ciudatenia imi dovedeste mie ca sunt altfel....ca sunt originala si pentru mine....asta e scopul meu in viata;sa fiu diferita de mediul inconjurator....sa ma deosebesc cumva de toata aceasta masa alba de intelect!      Desi e surprinzator de ciudat si....oarecum obraznic din partea mea...mi-am luat "tupeul" sa citesc...sa citesc de la "prea mult" in sus.... mult prea mult pentru colegi,mult prea mult pentru prieteni si nefolositor pentru familie. Balzac si Camus nu sunt scriitori pentru ochii mei, spun unii; hmmmm...eu zic la fel! Nu citesc pentru ochi;eu citesc pentru suflet! Si daca se va intampla sa orbesc...sunt sigura ca tot sa va gasi o carte scrisa in alfabetul Braile;asa... pentru mine! 
 "Ciudato!",imi mai rasuna inca in cap de la ultima intalnire cu lumea de afara...incep sa rad; mai intai zemflemitor si apoi amuzata! Imi iau,iata, nemasurata obraznicie de a spune ca stiu; dar stiu ca sunt mai mult de atat! Sunt o nebuna! O nebuna dupa carti si o nebuna dupa placeri din alte dimensiuni....ireale si totusi existente undeva aici...in teasta alba.muncita.acoperita cu par negru,lucios....da! Sunt nebuna si voi continua sa fiu pana ce vinisoare rosii mi se vor strange obsedante sub ochi...chiar si pana ce masca asta zambareata imi va ramane alba,rece si fara contur, eu tot o nebuna dupa literatura voi ramane....

Comentarii

Postări populare