Nu am simtit niciodata in trecut cum e sa cazi din cer....multi spuneau ca e bine,ca devi un inger.....Am simtit si eu cum este si....e dureros! Nu cred ca am devenit vreun inger...cred ca am capatat experienta! Sa cazi din cer sau din al 9-lea cer nu e nici pe de parte atat de placut pe cat pare.E ca ....de la inaltimile gloriei pe marginile iadului.
 Stii....azi te vezi mare,important...iti vezi un viitor stralucit,iar urmatoarea zi te prabusesti in intrebari si pareri....desi sti ca e mai bine asa.Desi sti nu ai fi vrut sa se intample asta...e prea mult, e violent! Multumesti in gand celui care te-a ajutat sa realizezi ce se intampla si totusi....parca ai fi vrut mai mult sa prelungesti fericire; o fericire inexsistenta...sau o iluzie....o umbra a unei bucurii ce nu iti va fi data tie.Da.....e....e amar si incerci sa zambesti dar...iti iese ca o strambatura ca dupa ce ai atins cu buzele o lamaie.
 Nu stiu...ma simt ciudat de trista si ma speri putin la gandul asta caci...nu...nu mi s-a mai intamplat! Stiu ca nu ar trebui sa ma simt asa,nu e corect fata de mine,fata de Dumnezeu....dar....vedeti voi, eu.....eu am cazut din cer!

Comentarii

Postări populare