Cat despre iubire?


  Cu ochii strans inchisi,cu buzele crispate,vad fragmente;vad fragmente de figuri omenesti...figuri incordate.Vad cioburi de sprancene incruntate si vad unghiile zgariind pielea alba! Ma sperii sa vad incruntarea intiparita pe fruntea deloc senina...ma sperii sa vad ca fragmentele imi apartin!! Privesc in oglinda si privesc ciudat de parca n-as fi eu cea care lasa lacrimile sa curga in fata ei;de parca nu ale mele ar fi mainile care sprijina capul greu de intrebari....de parca nu ar fi ale mele...
  Buzele mi se intredeschid usor,lasand sa scape un oftat stupid de neputinta.Pupilele imi umbla acum nestiutoare undeva in interiorul meu rascolind cu disperare dupa un singur lucru: putina iubire! Si sufletul mi se zbate fricos caci nu vede nici urma de caldura, de sange rosu....vede teama,vede simpatie vede groaza si vede putina bunatate...da..poate vedea asta dar..nu vede nici un strop,auzi? Nici macar un strop de iubire! Si in timp ce suflarea se aude tot mai agitata,in timp ce mainile devin tot mai crispate si tremurande, inima-mi tace! Tace cu o insensibilitate albastra ,de gheata; acea gheata care nu ma lasa sa spun un sincer: "Te iubesc!"....nimanui!!! Nu ma lasa sa simt ca un om,nu....si stii ce ma sperie cel mai mult? Stii tu ce ma sperie si ma face sa plang iar si iar? ....Ma ingrozeste faptul ca...ca ma simt in siguranta asa....!!! Ma sperie grozav raceala asta care imi ofera confort si garantia ca nu voi avea pe cineva dupa care sa sufar.....si cat sufar ca ma vad incojurata parca de obiecte, nu de fiinte.....si cat sufar,si cat plang...si cat plang!!!
  Cu ochii strans inchisi,cu buzele crispate,vad fragmente;fragmente de figuri omenesti...figuri incordate care se intreaba toate intr-un singur glas ce tipa;un glas totusi stins...."Cate despre iubire?".

Comentarii

Postări populare