Etape de scurt-metraj.Si plec..


"Pentru totdeauna" - ma sperie cuvantul acesta!!! Nu imi place sa stiu ca ceva va dura la nesfarsit!!
  Simt uneori ca nu aici e locul unde apartin...ca nu in locul pe care il numesc "acasa" se va desfasura toata viata mea;nu in oraselul vechi,mirosind a istorie batuta de vant vor trece anii mei cei colorati! Nu sub plopii inalti,goi toamna, se vor citi toate cartile mele si nu in vantul familiar ce-mi inconjoara blocul nu se va razvrati parul lung! 
  Nu vreau sa zambesc in fata acelorasi poze si nu vreau sa ascult glasul aceluiasi pian. Nu vreau sa imi imaginez ca imi voi petrece serile in fata aceluiasi perete plin de postere invechite peste ani...
  Vreau sa cred ca voi calatori mult;atat de mult incat noaptea sa visez ca merg iar si iar!! Voi visa pete de culori si voi bate drumurile cu piciorul; voi saruta fiecare copac,fiecare ocean si fiecare munte pentru a-si aminti de mine as cum sunt eu... simpla curioasa dupa lucruri noi,nemaivazute de ochii mei caprui imprimati pe o harta decolorata.
  Imi vine a crede ca acesti ani pe care ii las pentru "acasa" nu reprezinta altceva decat o perdea subtire care se va da la o parte pentru a ma lasa sa trec...nu e decat casa mea temporala..unde nu apartin!! 

Comentarii

Postări populare