Si ca un curcubeu peste lume...


 Iubesc culoarea;iubesc tot ce inseamna lumina si iubesc tot ce se numeste „frumos”. E frecventa intrebarea: „Ce culoare preferi?” – o aud mereu si mi se pare de-a dreptul ridicola. Adica cine si ce se poate compara cu ceva atat de imaterial si de neatins, desi este peste tot in jur?
  Cine isi ia cu nemasurata obraznicie dreptul de a da calificative unor particule atat de firave... atat de sfinte? Cine? Eu,din respect pentru puritatea lor,pentru faptul ca nu au gresit niciodata,voi incerca doar sa ajung ca ele; sa ating punctul acela culminant de fericire – acel punct aflat undeva deasupra norilor,agatat de cer si totusi,neatins de ploaie.
  Nu pot decat sa visez sa ma inrosesc atat de natural; sa fiu rosie de iubire – o iubire curata,sincera si totodata,infocata si plina de pasiune!
  ...Sa visez ca voi ajunge de un galben atat de linistitor.Asa as vrea sa devina si inima mea; de aur! Vreau ca lumea sa alerge,sa se impiedice si iar sa alerge incercand sa o castige – inima pretioasa fara urma de rautate,de fier ruginit!
  Ahh! Portocaliul! Vesnic atat de calduros,de primitor! Cat as mai vrea sa fiu si eu ca el : sa fiu el! Sa stiu sa zambesc frumos,iar cand o fac,fiecare fiinta sa se simta importanta; sa se simta acasa!!!
   Ti-ai dorit vreodata sa te simti proaspat? Ei,eu da! As vrea sa fiu plina de viata,ca o licoare pe buzele tuturor; ca iarba pe spinarile dealurilor insirate la soare. Cum mi-as mai oferi imbratisarile spontane si cum as mai rade de sa-mi crape obrajii!Daca as fi atat de...ca verdele!
  Si as privi cerul. L-as privi cu atata nesat pentru ca simt ca nu ma voi satura! O sa-i privesc calmul aflat dincolo de involburarile ce apar cand si cand. Si o sa-i vad azurul,nu cu ochii mei negri; o sa-l vad cu mainile albe pentru ca voi vrea sa-l ating. Voi vrea sa-l iau in brate...de as fi albastrul;de as fi ca el!
  Indigo? Nici macar nu stiu cum arata exact;nu i-am vazut niciodata chipul tesut in raze sau brazdat in apele marii.Unii spun ca ar fi un violet inchis,altii,ca ar fi un violet cu reflexii albastre de privesti din unghiuri diferite. Daca ar fi asa,atunci indigo-ul este ceea ce eu vreau sa devin! O persoana misterioasa,careia nu-i gasesti niciodata intelesul: sa ma privesti pe toate partile si sa nu gasesti vreo asemanare cu ce ai cunoscut inainte;sa fiu unica – unica in fiecare detaliu al vietii mele!Asa as vrea sa fiu!!
  Vorbeam de violet...vorbeam de violet si acum mi s-a pus in gand ca as putea semana cu el;macar cat un strop de apa!
  Stii cum il vad eu? Mandru de el;dar nu acea mandrie aroganta,nu!Ci o mandrie frumoasa,ce impune respect si te face sa asculti – sa asculti totul. Da,ca violetul:o persoana puternica cu principii si mai puternice.O persoana ce nu se lasa murdarita; ale carei haine nu se rup si nu se tocesc niciodata. Vezi tu? Genul asta de persoana as mai vrea sa devin!
  Spuneam ca iubesc culoarea.Spuneam ca iubesc tot ce inseamna lumina si tot ce se numeste ”frumos”.Mai ziceam eu ca e frecventa intrebarea: „Ce culoare preferi?” – dar cine suntem noi sa avem favorite printre ele? Cine?
  Noi nu putem decat sa multumim ca le vedem si sa ne rugam sa fim la fel ca ele – persoane cu suflet,caracter si frumusete;persoanele pe care le proclama! Sa ne rugam intai de toate sa fim oameni!!!

Comentarii

Postări populare