A te păstra pentru un singur bărbat

A te păstra pentru un singur bărbat - cu siguranță sună destul de învechit pentru un secol al ”libertăților morale”; radical și total lipsit de ”fun”. A ține totul pentru soțul tău te plasează undeva în centrul unui cerc în care toți te arată cu degetul acuzându-te de egoism: ”Dacă ești frumoasă. de ce păstrezi asta doar pentru tine?” sau ” Dar o să fii total lipsită de experiență în căsnicie!”
Cumva, standardele înalte te vor transforma într-o ”mototoală”  care nu știe să profite.
Dar eu sunt o mototoală și sunt cât se poate de mândră de asta. Contrar ”opiniei publice”, mă simt excelent și nu am simptomele vreunei boli rare...Sunt una din tipele egoiste, dacă vreți, care păstrează totul pentru ea. Și nu îmi e rușine că nu știu să mă las ținută de mână sau scoasă la plimbări lungi de chipuri diferite, ceea ce e opus cu firea mea ar spune cei ce mă cunosc: sunt o melancolică și o romantică din cap până-n picioare, ce-i drept...însă nu o să las mai mult de o persoană să mă facă să trăiesc asta. Nu voi aștepta decât un singur bărbat seara acasă și doar pe acela îl voi trezi dimineața. Tot pentru el o să zâmbesc, o să învăț să gătesc și o să spun fraze drăguțe precum ” Te iubesc!”.
A te păstra pentru un singur bărbat...cu siguranță sună învechit, însă mâinile, buzele și dragostea mea..vor merge întregi doar la el.

Comentarii

Postări populare