Personaje - pentru dragul de Elvis

L-am cunoscut și i-am promis ca voi scrie despre el - eu nu știam ce,iar el la fel. El e tipul care are un tricou identic cu al meu și eu așa îl știu! Dincolo...
E un blond cu zâmbetul tot timpul pe față - dacă nu pe a lui, cel puțin pe a celor din jur pentru că nu poți sa nu-i zâmbești atunci când îl auzi cu fiecare frază mai amuzant și cu fiecare expresie mai interesant. De ce îl numesc personaj? Pentru că dacă l-aș numi doar ”om” ar fi prea puțin. Este un personaj..unul unic și extrem de complex; acel personaj pe care îl îndrăgesc toți, de la copii la bătrâni..e cald și deschis: oferă flori și voie bună fără să pretindă nimic în schimb, dar mai presus de toate, oferă esență de fericire și zâmbet continuu!
Elvis, asta este pentru tine! M-ai impresionat, băiatule! Scriu articolul ăsta micuț cu zâmbetul pe buze, așa cum m-ai învățat și mă gândesc că nu puteam să am altfel amintiri mai frumoase decât întâlnindu-te pe tine..
Elvis, Elvis, Elvis - dragul de Elvis! O să îmi lipsești și sper ( în adâncul adâncurilor sufletului meu) că și eu îți voi lipsi...măcar până o să ne vedem din nou - pentru că atunci o să chiui cât o să mă țină plămânii și, bineînțeles, o să te îmbrățișez tare - tare!
 Și o să port tricoul de la tine, băiatule...auzi? o să îl port..

Comentarii

Postări populare