Idee


Am vrut să-mi construiesc viața într-un puzzle de 500 de piese – cât de ușor ar fi fost atunci...altfel însă, am de făcut 500 de decizii și mișcări pe zi, ceea ce e mult mai complicat pentru că nu știu întotdeauna care sunt cele mai bune și se întâmplă deseori să fac mișcările greșite. Îmi pare rău, desigur, și încerc să repar mutând piesa în altă parte...dar aici nu e ca la joc. În viața reală rămân urme și asta e neplăcut: atât de neplăcut încât îți dorești să faci totul perfect din prima – și suntem oameni; ne este practic imposibil un asemenea lucru. Teoretic, le gândim corect, însă în practică ne e greu să dăm drumul la atât de multe aspecte ale vieților noastre! Ne e groaznic de greu! Ne e groaznic de imposibil...însă oricât ne-am chinui, se pare, fiecare își dorește să mai guste și să mai guste...mai mult de 500 de piese!

Comentarii

Postări populare