Dragă domnule ”X”

 Ai văzut ce nume ți-am dat? Stai liniștit, e doar temporar...până-l aflu pe al tău, cel real - știi, de multe ori mă gândesc cum ai putea tu fi botezat și-mi vin în cap numai nume haioase ca Ridiche sau Boo.
 Îți aduc la cunoștință că-mi place statutul de fată ”luată” și nu puteam fi mai fericită decât prin faptul că ești tu acel ”el”. Te-ai mai uitat la cer la apusul soarelui? Eu m-am uitat negreșit și m-am simțit puțin măgulită știind că privim în aceeași direcție - chiar mă gândeam: aș da lumea să privim la fel toată viața!
 Îmi trecu prin minte că poate vrei să știi așteptările mele de la tine...nu am prea multe, sincer. Nu te vreau soțul perfect, deoarece eu voi fi soția ideală plină de defecte; va trebui să te descurci cu astea - însă te voi iubi sincer toți anii noștri! În fapt, nici nu vreau să-mi fii doar soț. Când intri în casă, fă bine și lasă statutul acesta la ușă: mie să-mi fii iubit prin excelență, frate - atunci când sunt plângăcioasă și tată din când în când ca să mă mai înveți ce e bine și ce nu. La fel, eu nu vreau să fiu doar soția ta; vreau să fiu totul tău, jumătatea de care ai nevoie, perna în care îți verși lacrimile. Știi ce? Poți să mă și angajezi!
 O să fiu menajera ta dezordonată, bucătăreasa nepricepută care arde casa, sportiva olimpică care nu poate alerga în viteză mai mult de 70 de m, Hercule al tău personal care nu poate ridica toate plasele de cumpărături și cântăreața ta care, cel mai probabil, are capacitatea de a-ți sparge timpanele...
 Însă sunt spontană-realistă calificată, așa că s-ar putea să-ți spun că te iubesc în timpul unei întâlniri importante, să te sărut în mijlocul drumului sau să-ți organizez o petrecere- surpriză la o oră imposibilă de dimineață. O să fac toate astea când te voi fi văzut prea încordat, stresat și supărat pentru a te face să zâmbești sincer. Dragul meu... și îmi place atât de mult când zâmbești! N-ai idee cât ești de frumos când o faci...nici eu n-am, dar îmi imaginez. Și tare-aș vrea să te întreb: o să mă iubești, nu? O să mă cerți frumos? O să mă lași să fiu prostuță din când în când, așa-i? Nu-i așa, iubitule? Și atunci când o să vii, vorbește-mi despre cât de mult m-ai așteptat la rândul tău...atunci o să știu că ești tu.

                                                                                                                Cu dragoste ,doamna ”x”

Comentarii

Postări populare