Semn de exclamare.

”26.12.2015: Azi m-am trezit plină de energie, așa că am mers să-mi cumpăr o pungă URIAȘĂ de pufuleți. Apoi mi-am admirat fața de unicorn verde în oglindă și m-a apucat râsul. De ce? Habar nu am...adică nu am nici cea mai mică idee. În timp ce mâncam din punga URIAȘĂ de pufuleți, m-a lovit gândul că nu sunt normală..știu: nonsens..și m-a apucat iarăși râsul. Afară e soare, eu învăț o scenetă și,bineînțeles, mănânc pufuleți din aceeași pungă URIAȘĂ..și Îi sunt mulțumitoare lui Dumnezeu pentru starea asta zurli de azi și pentru faptul că nu m-a lăsat normală. :)) Îi mulțumesc, bineînțeles, și pentru punga URIAȘĂ cu pufuleți...sunt recunoscătoare..pe bune!” - extras din jurnalul meu, pentru necredincioșii care mi-au spus că nebunii spontani mor repede: sunt încă în viață!

Comentarii

Postări populare