Galben


  Stau la fereastra si.. privesc. Hmmmm ...(ca de obicei)! Ridic cu admiratie privirea spre orizont...il vad in toata imensitatea lui cea galbena.. da! Galbena pentru ca afara ploua; ploua dintr-un strat subtire de nori ce nu opresc, totusi soarele sa apuna in argintiul lui.... E un argintiu mai sters insa..... e un galben..un galben si el innegrit de acel strat curat de prospetime... de nori!
  Sunt uimita...!!! Uimita de cata splendoare poate exista in raza a doi ochi... ai mei ochi!!!! Sunt inmarmurita la vederea....perfectiunii; la vederea frumosului- adevaratul frumos!!! Inchid ochii peste clapele pianului -literele de pe tastatura-. Iata, imi imaginez ca ....odata cu acest aer curat,nou...cant o melodie de un galben ceresc, unic!!!
   Da! Sunt tot eu.... eu cea care  va povesteste acum despre unicitatea unor clipe de Paradis...unor clipe de irepetabil.....irepetabil care nu-mi lasa acest galben si pentru altadata!!!!

   P.S. Aceste vorbe nu sunt unele puse la intamplare.....sunt vorbele care s-au nascut din niste simtiri pe care le-am trait... EU le-am trait in timp ce priveam( si privesc) Un apus inorat ; un apus al carui Soare nu-l vad.... un apus care ramane totusi.....extrem de...galben; acel galben divin,inexistent pe paleta culorilor create de om....limitata!!!

Comentarii

Postări populare