Libertate,frate!

Am trait sa vad cum scoala se termina si pe anul acesta. Inca o vara e dispusa sa-mi stea in fata plina de peripetii sau... din contra.. goala de orice activitate sau gand: pur si simplu...zile de liniste! Inceputul acesta de "Non-scoala" e putin zgomotos. Am multe de facut: 
  1. Trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca maine nu ma asculta nimeni la nimic.
  2. O sa imi planific cu grija fiecare zi de vacanta.
  3. O sa imi dau seama ca viata e mai distractiva totusi cand o traiesti "instant"...deci las la o parte planurile din capul meu si ma apuc serios sa ma uit dupa orice se termina cu "Funny".
  4. Trecand la partea mai .."materiala" a lucrurilor... o ajut pe mami sa faca compot de cirese,visine si alte minuni pe care mama natura s-a induplecat sa ni le arunce in brate.
  5. Ma mai apuca cateodata dorul de.... nu stiu cum sa-i zic....si incep sa fac karaoke pe melodiile preferate ( suna groaznic dar e distractiv).Cateodata ( mereu) mai si dansez ( traducere: ma misc cum imi vine pe ritmul melodiei).
 6. Sa nu uitam de activitatile importante fara de care vacanta nu poate incepe; stiai ca... o ciondaneala cu fratii tai mai mici e tare revigoranta? Iti descopera calitatile de orator si in plus...iti dezvolta vocabularul. Uneori se mai lasa si cu ceva...forta ( trebuie sa inveti tehnici de auto-aparare,nu?).
.....Multe sunt "chestiile" care imi fac acest inceput de vacanta atat de ocupat. Aaaa... si pentru cei care aveti intrebari de genu' : " Radical din 4 ?" sau :"Ma poti ajuta sa fac o petrecere pentru bunica?..."....sunt foarte,foarte,foarte...OCUPATA! 
   In schimb daca veniti cu intrebari ceva mai...dulci.... " Nu ai putea sa...ma insotesti la mare?" sau..." Ma poti ajuta cu prezenta in excursia cutare?' ....fratilor  avem timp de toate nu? Vacanta mare e chiar MARE!!!! 
    Deci cum spune si titlul....vrem libertate,frate!!!!!!

Comentarii

Postări populare