Cuvinte pe scrisoare şi scrisoare pentru mine..


  "Ochii albaştri ţi se pleacă încet către obrajii uşor coloraţi. Am simţit asta când ţi-am auzit vocea caldă şi melodioasă aflată la sute de kilometrii depărtare,dincolo de străzi şi întinderi vaste de verde...şi vocea ta mi le-a adus pe toate; am început să vizitez o mulţime de locuri pe care nici nu le banuisem,doar ascultând cristalul cum cade din gura ta mică.
   Ai rămas surprinsă şi tăcut - încântată de poveste şi m-ai făcut să zâmbesc ciudat de cald şi îngăduitor.. Sunt sigur că şi tu ai făcut la fel - ai surâs încurcată şi acel surăs mi-a făcut inima să bată nebuneşte. Am încercat s-o opresc; am luat-o în mâini şi am vrut s-o liniştesc din a mai tremura nebună în mine. Nu m-a ascultat; am lăsat-o apoi aşa..să crape în toracele meu diform. M-am deformat cu totul! Ochii mi-au curs spre buze şi vorbesc de-acolo; urechile au intrat cumva pe firul telefonului încercând să prindă mai mult din tine,iar mâinile s-au topit cu apă şi apă s-au făcut!
   Cum spuneam..m-am strâmbat de tot,iar doctorii nu au tratamente pentru mine. M-au catalogat ca fiind handicapat şi m-au trimis acasă... Eu..eu, înorcându-mă pe acelaşi drum,am început să mă simt fericit; ca un nebun de fericit!
   Şi, călcând pe asfalt cu piciorul meu fără formă, m-am gândit că-ţi va plăcea handicapul meu ce-şi are ziua de naştere la tine; nu-i aşa că-ţi va plăcea?
   Nu-i aşa? "

Comentarii

Postări populare